Al tău…cu credincioșie

Astă seară, mă uitam la stele. M-am întrebat…oare unde ești tu? De ani de zile te visez și mă întreb dacă și tu te gândești la mine.
În lumea asta a idilelor ieftine și a dragostei ce după primul sărut se ofilește, toți îmi spun că sunt prost dacă aștept ceva mai mult. Cum să iubești pe cine n-ai văzut?
Eu însă aștept dragostea adevărată în fiecare zi și știu că o astfel de dragoste dăruiește.
Așa că mă rog ca Dumnezeu să mi te aducă și tu să mă găsești așteptându-te cu credincioșie.
Cu credincioșie sunt al tău, de azi si până la sfârșit.
Cu credincioșie voi scrie un cântec de dragoste cu viața mea. Căci, pentru o astfel de dragoste merită să aștepți oricât de mult.
Sunt al tău, cu credincioșie.
Astă seară, doi îndrăgostiți sărutându-se mi-au amintit că eu sunt tot singur. Ziceau că sunt prost că te aștept și că mă rog pentru tine. Cum pot renunța la plăcere pentru un vis care va rămâne doar vis?
Eu însă continui să cred că Dumnezeu are un plan.
Și…deși nu te pot vedea acum, știu că El te vede și într-o zi voi fi cu totul al tău.
Până te voi găsi…aștept cu credincioșie.

(Eric&Leslie Ludy)

8 thoughts on “Al tău…cu credincioșie

  1. Eu pot spune sincer din experienta mea, ca inainte sa cunosc pe prietenul meu m-am rugat la Dumnezeu pentru ca baiatul care imi va fi sot sa fie crestin si chiar am zis sa il iubeasca pe Dumnezeu mai mult decat pe mine, m-am gandit ca automat daca il iubeste pe Dumnezeu iubeste si ce El a creat. Si nu de mult am aflat ca el a cerut de la Dumnezeu aceeasi rugaciune la fel ca mine.
    Acum depinde de fiecare cat de mult vrea sa ii slujeasca Domnului.

  2. Da mai sunt barbati care au ajuns sa biruieasca si in acest domeniu care stau cu inima plina de dragoste si curatie in asteptarea binecuvantari.aceasta asteptare este si pt Dumnezeu nu numai pt viitorul sot.care rezulta alte binecuvantari.eu am vazut asta .conteaza foate mult.

  3. da mai sint oare fete care sasi predea inima totala lui Dumnezeu si sai slujeasca lui in Sfintenie si dupa cuvintul sau . Mai sint stiu dar sint rare ca margaritarele si daca primesti de la Dumnezeu acest margaritar ai inbogatit pe loc . Care sa te ajute in incercare si se te sustina in lucrare uitind de lucrurile lumesti si trecatoare si cautind lucrurile ceresti pline de splendoare .

  4. Eu cred ca mai sunt fete si baieti care si-au predat inima D-lui si astepta fagaduintele Celui Prea Inalt; desi privind la lumea de afara o lume a placerii de moment , cu vieti traite in desfrau si in nepasare ti-e greu sa crezi ca mai exista dragoste intr-o societate rece si rea si totus dragostea lui D-zeu care ne-o arata in fiecare zi ne da nadejdea ca dragostea nu va pierii niciodata si la momentul potrivit ea va intra in viata noastra facand din asteptarea o binecuvantare in casnicia noastra.

  5. Inca mai sunt baieti care asteapta si doar se roaga si se roaga cerand de la Dumnezeu o sotie…si cu toate ca sunt priviti ca incapabili de societate, ei sunt cei care au valoare inaintea lui Dumnezeu,ei sunt cei prin care Dumnezeu vrea sa arate CA SE POATE!sunt exemple de tineri care asculta de Dumnezeu si ii sunt credinciosi si asteapta in credinciosie viitoarea sotie.Ispitele sunt mari in vremea noastra,tentatia si anturajul distrug cei mai multi tineri dar inca mai sunt tineri care vor sa il urmeze pe Dumnezeu din toata inima si sa Il asculte…indiferent daca sunt dispretuiti,considerati incapabili si prosti ei asteapta si asteapta si se roaga si asteapta.. 🙂 Si cu siguranta isi vor primi raspunsul de la Dumnezeu! 🙂

  6. Ma bucur sa vad experiente ale tinerilor care asteapta in curatie fata de Domnul si fata de partenerul de viata!Sunt intr-adevar putini care fac asta.Poate ceilalti din jurul nostru vazand ca sunt tineri CARE POT rezista in ciuda tuturor ispitelor si provocarilor, se vor schimba si -si vor dori o viata la fel!mult succes tuturor!fiti binecuvantati!

Leave a comment